Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



woensdag 13 juli 2011

NOTD: Mijn eerste lakjes van Diamond Cosmetics

Vandaag heb ik voor jullie weer een NOTD. Het is in eerste instantie een swatch, maar ook weer niet helemaal =).
Er zijn inmiddels zoveel cosmetica-merken dat het bijna onmogelijk is om van álle merken een product te hebben. Toch is het altijd wel leuk om nieuwe merken te proberen, en daarom bestelde mijn moeder bij de Boozyshop twee lakjes van Diamond Cosmetics.
Diamond Cosmetics is een nagellak merk dat in Nederland alleen wordt verkocht bij de Boozyshop.
De prijs is laag, namelijk €3.95, maar bij de Boozyshop kun je ook een verrassingspakketje bestellen. De prijs van een lakje is dan €2.50 en je kunt zelf kiezen voor welk bedrag je wilt dat de Boozyshop lakjes voor je uitkiest. Dit heeft mijn moeder ook gedaan, met als gevolg dat we twee lakjes voor €5.00 binnen kregen. De kleurtjes die we binnen kregen waren I'm Raven About You (een héle zwarte lak) en Sweet Reverie (een doorzichtige lak met een heel klein glittertje erin).


Ik heb de kleuren gecombineerd op mijn nagels zitten. Als basiskleur heb ik I'm Raven About You gebruikt met daarna eroverheen een laagje Sweet Reverie. Kijk even mee naar de foto's:



Zoals je ziet is de kleur echt zwárt. Zelf ben ik niet echt een hele grote fan van zwarte nagellak, ik vind het niet lelijk, maar het past gewoon niet zo goed bij me. Toch vind ik dit dan wel weer mooi (misschien ook door de lengte van mijn nagels?) en vind ik het niet eens zo lelijk staan.
De dekking van de lak is ontzettend goed, na één laagje was de kleur al mooi op bijna mijn hele nagel. Door de lengte van mijn nagels is het soms moeilijk om een lak in één keer goed te laten dekken, maar met twee laagjes was de lak perfect gedekt. Voor degenen met korte nagels is één laagje meer dan genoeg!
Ook de droogtijd was dik in orde! Mijn nagels waren droog voor ik het door had, haha =). De droogtijd na één laagje is ongeveer vijf minuten.

Van Sweet Reverie verwachtte ik niet veel, als ik eerlijk ben. Mijn moeder had hem even oven haar nagellak gedaan, met als gevolg dat je er helemaal niets van zag. Toch wou ik jullie de kleur wel laten zien, dus heb ik hem over deze lak gedaan. Het resultaat was anders dan ik had verwacht...


Zoals je ziet laat de lak een heel lief, klein glittertje achter. Het geheel doet me een beetje denken aan een sterrenhemel, jullie ook?
(ik zie trouwens wel erg lelijke randjes van de nagellak. Sorrryy! Dit zie je in het echt dus écht niet!)
Toch zie je hier niet echt wat ik zie als ik gewoon naar mn nagels kijk. Op een foto mét flits zie je een heel ander resultaat. Je ziet een soort paars/roze shimmer erin, met soms zelfs een groene gloed. Echt supermooi!
Hier nog even een foto met flits, al is het niet zo'n hele mooie foto...

zóóó mooi! Het doet me echt een beetje denken aan het heelal.. ook op deze foto, het lijken net planeten =)


De lakken van Diamond Cosmetics hebben naar mijn menig echt goede kwaliteit. De droogtijd is goed, het lakt fijn en de dekking is ook prima. De lakken zijn dus te bestellen bij de Boozyshop.


Wat vinden jullie van deze combinatie?


Liefs, Britt


Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten