Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



zondag 31 juli 2011

Gratis Bronzing Shimmer bij de Meidenmagazine!

Ik lees ontzettend veel tijdschriften. Ik weet soms niet eens waarom, maar ik vind het gewoon leuk! Het is iets wat me bezig houd en wat er voor zorgt dat ik me niet zo heel erg verveel.. Vooral in de vakantie zou ik echt niet weten wat ik zonder een tijdschrift moet. Welk tijdschrift ik lees verschilt ook best wel. Zo hadden we vroeger hier thuis een abbo op de Donald Duck, later op de Tina en nu koop ik gewoon elke maand in de Albert Heijn een tijdschrift. Eigenlijk elke maand koop ik wel de CosmoGirl, gewoon omdat ik het blad leuk vind.. Soms koop ik er dan nog een tijdschrift bij, maar welke dat is, verschilt dus heel erg.. Soms is dit de Glamour, soms de Fancy, soms de Girlz! en héél af en toe is dit de Meiden Magzine. Voor die laatste vind ik mezelf eigenlijk iets te oud, maar afgelopen maand heb ik hem toch meegenomen.. Niet omdat ik het blad helemaal geweldig vind (vond ik vroeger wel trouwens, maar ik ben er nu gewoon echt te oud voor), nee, deze keer nam ik hem mee om de dingen die erbij zaten. Dit is niet vreemd voor mij hoor, ik nam ook een keer de Glamour mee omdat er een zonnebril bij zat en ik toch een nieuwe zonnebril wou =). Nu was dat dus ook zo, er zat een Kuise-meisjes-oorbel bij (je weet wel, zo eentje met een bloem, die je maar aan één kant draagt) en daar was ik al een tijdje naar op zoek. Ik vond ze gewoon super leuk, maar overal waar ik kwam waren ze óf weg, óf ik vond ze te duur. Niet handig dus, nu heb ik er wel één en ik ben er echt ontzettend blij mee! Ik draag hem best vaak, de laatste tijd bijna dagelijks zelfs. Maar het was niet het enige dat er bij zat, er zat ook een bronzing shimmer powder bij.. Normaal ben ik niet zo gek op gratis make-up, (okee, ik hou er wel van, maar niet van écht gratis en slechte kwaliteit), maar deze heb ik toch maar even uitgeprobeerd. Vandaag vertel ik jullie hoe het me nou eigenlijk is bevallen en laat ik jullie (natuurlijk) swatches van het product zien.


Het product zelf


Zoals je hierboven al op de foto ziet, is de verpakking best simpel. Niet heel speciaal en eigenlijk heel onhandig want bij mij sluit hij niet helemaal goed, waardoor de houdbaarheid natuurlijk een stuk minder is. Verder staat er helemaal niets op de verpakking, dus geen houdbaarheid, geen ingredienten en geen inhoud. Hierdoor zouden veel mensen het product al niet gebruiken, dus dit had beter anders gekund.  


Zoals je ziet heeft het product wel een mooi patroon (like!) en een geweldige shimmer. Hier was ik toch best wel van onder de indruk en natuurlijk was ik ook heel benieuwd of het zo ook echt op je huid zou kunnen komen. Iets waar ik minder van onder de indruk was, is de geur. Dit product vind ik echt ontzettend stinken! Het ruikt een beetje naar de make-up van vroeger en heeft een geur die niet echt te beschrijven is. Als je weet hoe make-up van vroeger ruikt, weet je waarschijnlijk wel waar ik het over heb, maar anders moet je niet van deze geur schrikken. Zonde, maar goed, hier moet je dus wel op letten als je wilt weten of het product nog houdbaar is. Je moet je de geur weer voor de geest kunnen halen.


Zoals je hierboven op de swatch wel ziet, bevat de kleur wel echt die mooie shimmer die je ook in de verpakking ziet. Ik heb bij de swatch geen basis gebruikt en heb hem gewoon meteen op mijn huid aangebracht. toch wel een verrassend resultaat!
Ik heb dezelfde foto even ingezoomd zodat je de shimmer nog beter ziet. Deze foto is, door het inzoomen, wel een beetje wazig geworden. sorry!


Die shimmer blijft me verbazen! ik moet wel zeggen dat je deze shimmer niet heel lang houdt. Als je het product wat vaker gebruikt en de bovenste laag eraf is, is de shimmer een stuk minder. Dit vind ik zelf echt super jammer, maar de kleur die dan overblijft is gewoon een heel rustig kleurtje, die wel goed te gebruiken is als highlighter (ook met de shimmer natuurlijk!).

Op zich is dit product voor gratis make-up wel oké. de shimmer is mooi, er komt vrij veel kleur vanaf en het patroon is mooi! Natuurlijk zijn de minpunten ook niet te vergeten, want de geur blijf ik echt verschrikkelijk vinden en de verpakking is gewoon niet handig.

Dit product is vooral bedoeld voor meiden die een simpele highlighter willen en hier niet tot weinig geld voor uit willen geven. Dat is natuurlijk ook wel een beetje omdat het blad bedoeld is voor meiden tot de (ongeveer) 14.

Als je toch nieuwsgierig bent geworden naar dit product, kun je de Meidenmagazine nog ongeveer twee weken kopen. 16 augustus ligt het nieuwe nummer in de winkel, dus zorg dat je, als je het wilt proberen, voor de 16e het blad koopt. Het blad kost €3.75 en is onder andere bij supermarkten, de Bruna en de betere tijdschriftenwinkels te koop, maar ook bijvoorbeeld op het station.

Kopen jullie weleens een tijdschrift omdat er een leuk product bij zit?

Liefs, Britt

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten