Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



donderdag 7 juli 2011

Hoe ik mijn nagellak bewaar...

Ik lees steeds vaker artikelen op andere blogs over hoe je nou het beste je nagelak kunt bewaren. Of er komt weer een stashfilmje voorbij waarin je kunt zien dat de meeste mensen hun nagellak gewoon in een kast bewaren. Je zou misschien denken: 'hoe anders?'.
Je kunt het gewoon los in de kast zetten, een speciaal kastje aanschaffen of een speciaal nagelrekje, maar ik bewaar mijn lakjes op een andere manier.
Mijn vader is, gelukkig, heel erg handig. Hij had echt een ontzettend goed idee om nagellak te bewaren en hij heeft het idee dan ook voor mij, mijn moeder en mijn zus uitgevoerd. En ik moet zeggen dat het echt heel goed werkt!
Eigenlijk is het idee niet eens zo ingewikkeld. Het is eigenlijk gewoon een plankje met gaatjes erin, maar het staat gewoon heel erg netjes en overzichtelijk.
Ik zal eerst even een foto laten zien, dan zie je tenminsite waar ik het over heb =):




Eigenlijk is het dus gewoon een plank met gaatjes erin. Althans.. Het is een dikkere plank, waar de gaten uit gehaald zijn, met daaronder een dunner plankje zodat de lakjes ergens opstaan. Het werkt echt ideaal voor mij! Ik heb deze plank gewoon in mijn kast staan, in een speciaal vak met nagelspulletjes. Je kunt op deze manier heel simpel gewoon je lakken eruit halen door de plank te pakken. In één plank passen 40 potjes nagellak, maar je kunt ze natuurlijk ook groter of juist kleiner maken.





Ik vind het best wel jammer dat deze planken niet zo in de winkel worden verkocht. Ze werken ontzettend handig en voor mij, mijn moeder en mijn zus is het gewoon heel makkelijk. Je zou dus alleen aan zo'n plank kunnen komen als je er zelf één maakt of als je er iemand één voor je laat maken =)...

Hoe bewaren jullie je nagellak en lijkt dit je handig?

Liefs, Britt

3 opmerkingen:

  1. Super handig!! Ik heb alles in een la, maar ik zoek me altijd een ongeluk naar de kleur die ik wil hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Delicioas Beauty: Dankje! Het is ook echt heel handig =), ik had eerst alles gewoon los in mijn kast staan, maar dat werkt gewoon niet. Zo is het lekker overzichtelijk!

    BeantwoordenVerwijderen