Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



woensdag 6 juli 2011

LE Catrice Modern Muse

Yep, alweer. Alweer een LE! en alweer een blogpost erover... sorry, maar van deze LE gaan jullie alweer blij worden. Vanmiddag komt er nog een ander artikel online, dus krijgen jullie niet alleen meer LE's voor jullie kiezen, al is het wel heel leuk!

Augustus en September 2011 zal voor Catrice in het teken van 'Modern Muse'  staan. Dit houdt in dat Catrice vooral heeft gekeken naar oude stijliconen en de trends die nu op de catwalk zijn, zoals just-out-of-bed-hair en uitdagende, vrouwelijke make-up. De collectie zal bestan uit veel goude en bronze kleuren voor de ogen, opvallende lippen en nagels met een metallic glans. I love it!

Hieronder zie je de promo afbeelding:


Veel goude, bruine en koperachtige kleuren dus. Echt weer een beetje naar de herfst toe!

Om te beginnen komen er drie cremeoogschaduws. deze hebben een metallic-achtige finish en zouden ontzettend lang blijven zitten. ik ben benieuwd! 
Lord Of The Blings

Metall Of Honor

Jennifer's Goldrush
De oogschaduws gaan €3.49 per stuk kosten.

Ook de eyepencils ontbreken niet in deze LE. ook van dit product zijn er drie. De eyepencils hebben een speciale precisietip waardoor het nog makkelijker is om aan te brengen.


I Wood If I Could
Khakitoo

Wildthing
De Eyepencils hebben een adviesprijs van €2.29

Dan een heel speciaal product voor de ogen, of eigenlijk voor je wimpers. Catrice komt met een speciale mascara die twee standen heeft. Hiermee kun je dus subtiele wimpers creëren of juist spectaculaire wimpers met ontzettend veel volume. Hierbij gebruiken ze een soort stripsysteem waarbij je zelf kunt kiezen welke strip je gebruikt; 1 voor subtiele wimpers, of 2 voor spectaculair. Hier ben ik echt heel erg benieuwd naar! De prijs is €4.49


Na de ogen gaan we verder met de lippen. Lipstains! Nice! Twee kleurtjes:


Hollywood

Red & The City

Prijs: €3.99

Als laatste de geweldige nagellaken van Catrice. In deze LE zitten, zoals in de meeste LE's, vijf lakjes.
Captain Sparrow's Boat

Goldfinger

In The Bronx

Khaki Perry

Rusty But Sexy

 De prijs van de lakjes is zoals alle lakken van Catrice €2.49.

Wauw, serieus, wat een mooie LE!
Het leuke aan deze LE is dat het eigenlijk niet helemaal een LE is. Vanaf de herst 2011 zijn deze producten namelijk ook in het vaste assortiment van Catrice te vinden. Mocht je er dus niet op tijd bij zijn, kun je ze later altijd nog bemachtigen!

Liefs, Britt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten