Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



dinsdag 26 juli 2011

Swatch: Catrice Miss Piggy Reloaded

Hello! =)

Sorry dat ik al drie dagen niet heb gepost =$... Ik heb nog steeds nogal last van mijn vinger en ik heb nogal een druk weekend gehad, dus er was gewoon te weinig tijd.. vanaf vandaag weer elke dag een blogpost, I promise!

Vandaag heb ik een swatch voor jullie van een kleurtje die inmiddels al meer dan een week, onbeschadigd, op mijn nagels zit! in dit artikel liet ik jullie al mijn favoriete lakjes van Catrice zien voor deze zomer. Niet dat het buiten echt heel zomers is, maar de kleur die ik jullie vandaag laat zien, is gewoon een supermooi kleurtje die je niet alleen in de zomer hoeft te dragen!
Ik heb het over Miss Piggy Reloaded, een prachtig, lief roze lakje!



Zoals je ziet zijn mijn nagels weer een heel stuk korter. Ze werden gewoon té lang en ik kon er bijna niks meer mee. Moest in het begin wel wennen, maar ben er nu toch wel blij mee. Een kleurtje als Miss Piggy Reloaded is, denk ik, ook niet alles op lange nagels, ivm dekking...
Het is een lief roze kleurtje met hele kleine glittertjes, die je niet echt op de foto's ziet. Het lakje lakt fijn, maar zoals je ziet heb ik in mijn pink-nagel een heel klein luchtbelletje. Dit komt niet door de lak zelf, maar omdat ik te snel wou lakken. het was in eerste instantie namelijk niet helemaal goed gegaan met lakken op mijn pink (ik schoot uit) en begon toen opnieuw, maar had het geduld niet om lang te wachten tussen de lagen door. Vandaar het luchtbelletje =)
De dekking is opzich prima. Ik heb hier drie laagjes op, maar de droogtijd is ook goed, dus je bent geen eeuwen bezig (tenzij je dus té snel wilt ;) )
Dit is wel echt één van mijn favoriete kleurtjes van Catrice geworden. Hij staat gewoon ontzettend mooi en die glittertjes voegen echt wat toe.

Wat vinden jullie van dit kleurtje? Gorgeous toch?

De lak is voor €2.49 te krijgen bij het Kruidvat en sommige fillialen van de Trekpleister.

Dan nog even een soort vooruitblik met wat jullie binnenkort kunnen verwachten. Er komen in ieder geval een aantal EOTD aan met mijn Sleek-palletes (sorry voor het lange wachten) nog wat lipgloss, bodyproducten van de Rituals en een aantal maskertjes staan in de planning.
ik weet nog niet precies wat wanneer online komt, maar door me te volgen op Google FriendConnect of Bloglovin ben je snel op de hoogte van mijn nieuwe posts!

Liefs, Britt

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten