Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



vrijdag 22 juli 2011

Girlz! Beautytest: Tweezerman Mini Slant

Het is inmiddels al weer bijna drie weken geleden dat er een pakketje van de Girlz! bij mij thuis op de mat viel. Altijd leuk als er spontaan een pakje komt, maar dit was extra leuk. Ik was namelijk uitgekozen om mee te doen aan de Beautytest van de site van de Girlz!! Één keer in de zoveel tijd wordt er op de site een soort test gehouden. Hiervoor testen drie meiden een product en hierover beantwoorden ze dan vragen. De producten zijn altijd anders, van nagellak tot scheergel. Wat ik mocht testen was weer heel anders. Ik mocht namelijk een Tweezerman pincet testen!

Ik wou al ontzettend lang een Tweezerman, maar ik vond het om eerlijk te zijn toch een beetje zonde van mijn geld. Een Tweezerman is best duur en ik geef mijn gelf gewoon liever uit aan iets anders. Toch is het wel een must om een goed pincet te hebben en nu heb ik er dus één!



Het is niet een gewone Tweezerman zoals ze bekend zijn, maar een Mini Slant. Dit is een kleinere variant en is dan ook wel een stukje goedkoper...
De kleur is ook helemaal mijn ding: knalroze! De kleur heet Flamingo Pink.

Het was dus de bedoeling dat ik het pincet testte voor de site van de Girlz!. Sowieso superleuk natuurlijk! Ik ben aan de slag gegaan met het pincet en heb uiteindelijk de vragen die ik had gekregen zo goed mogelijk beantwoord. Jullie vertel ik het een beetje meer in 'verhaal-vorm'. Ik vertel het een beetje in grote lijnen, de antwoorden op mijn vragen kun je natuurlijk vinden op de site van de Girlz! De link vindt je onderaan het artikel.

Het pincet is mijn ogen echt GEWELDIG! Het kleine formaat is ontzettend fijn, de kleur is prachtig, de grip is goed en het belangrijkste: het doet wat het moet doen. Mijn wenkbrauwen worden nu bijgehouden met dit geweldige pincetje en het gaat super! De haartjes, dik óf dun, gaan met gemak weg en mijn huid is na het epileren absoluut niet geïrriteerd. Normaal heb ik altijd dikke, rode wenkbrauwen na het epileren, maar nu zie je er dus echt helemaal niets meer van. Ideaal dus als je vlak voordat je weg gaat nog even een haartje (of meer) weg wilt halen..
Je kunt het hier al lezen, ik ben ontzettend blij met dit pincet en ik heb hem dan ook als eindcijfer een 9.5 gegeven.
De Mini Slant kost €14.50 en is bij verschillende parfumeries verkrijgbaar. Ook is hij hier te bestellen. Hij is er bijvoorbeeld ook in een andere cute variant met lieveheersbeestjes of libelles. Hier betaal je dan wel iets meer voor (€15.95), maar het is natuurlijk ook weer wat specialer =)
Hieronder vindt je nog een aantal foto's:





Het artikel op de site van de Girlz! kun je hier vinden.

Ik vond het echt superleuk om dit product te testen! Thanks Girlz!


Als laatste nog even iets 'persoonlijkers'. Ik ben gister niet zo heeeeel erg handig geweest, haha. Ik heb namelijk mijn vinger (rechter wijsvinger) tussen de deur gekregen en nu is die dus gekneust. Niet heel handig, maar vooral nogal pijnlijk. Goed, dat is natuurlijk niet echt interressant, maar wel even goed dat jullie het weten. Het typen gaat natuurlijk niet heel goed en doet ook best veel pijn. Hierdoor komen de artikelen later dan normaal, dus waarschijnlijk 's avonds online. Voor de rest is het natuurlijk geen ramp, het gaat wel weer over, maar ook met make-up opdoen is het een beetje lastig.
Voorlopig dus de artikelen wat later online, maar verder hopelijk geen veranderingen. Misschien dat ik de komende tijd maar vooruit ga schrijven zodat ik bijvoorbeeld één keer in de twee dagen wel gewoon een artikel 's ochtends online kan zetten!

Liefs, Britt

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten