Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



zondag 10 juli 2011

Mijn favoriete nagellak van deze zomer: ChinaGlaze

En toen was de week al weer bijna voorbij... De eerste week van mijn vakantie is voorbij gevlogen en ik heb niet eens zoveel gedaan. Ik heb jullie in een eerder artikel wel beloofd om mijn favoriete zomerlakjes van ChinaGlaze te laten zien (eerder zagen jullie die van Catrice), dus bij deze!

Waarschijnlijk weten jullie wel dat ik van opvallen hou. ik hou van knalkleurtjes en van alles wat 'gek' is, en dan bedoel ik niet dat ik de tweede Lady Gaga ben.. dat is weer het andere uiterste. Best gek eigenlijk, want ik ben best wel verlegen..
niet zo gek dat mijn absolute favoriete lakken van ChinaGlaze aardig opvallend zijn... ja, ik heb het over de Poolside serie!


De collectie bestaat uit zes lakjes, die allemaal ontzettend knallend en neon. Ik hou daar zo van!
Even van links naar rechts: Kiwi Cool-Ada, Flip Flop Fantasy, Pool Party, Sun Worpshipper, Yellow Polka-Dot Bikini en Towel Boy Toy.

Eigenlijk zijn alle lakjes dus neon, behalve de blauwe. De blauwe heeft een shimmer, en is dus niet neon, maar zeker wel opvallend!

Eigenlijk heb ik niet echt veel over deze lakjes te zeggen. Ze maken me elke keer sprakeloos als ik ze op heb, of als ik ze gewoon in de kast zie staan. Ze zijn gewoon prachtig!

China Glaze is onder andere te bestellen bij http://www.boozyshop.nl/ voor €5.95 per stuk.

Liefs, Britt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten