Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



woensdag 27 juli 2011

Essence: XXXL Nudes lipgloss: Nude Kiss

Het is vandaag precies een week geleden dat ik in de stad was. Oké, dat is niet helemaal waar, want ik was er gister ook. Maar het is vandaag wel precies een week geleden dat ik naar Harry Potter ben geweest. Serieus, wát een leuke en goede film was dat zeg! voor mij toch wel de beste HP film...
Maar daar ga ik jullie natuurlijk niet mee vervelen. Ik ben namelijk toen ook even naar het Kruidvat geweest omdat ik op zoek was naar nog een paar van de lipglossen van de Essence Stay With Me lijn. Jullie hebben in dit artikel al kunnen lezen over mijn absolute positieve ervaringen met de Stay With Me lipgloss en ook dat ik van plan was om de rest van de lijn ook te kopen. Ongeveer twee weken nadat ik het artikel schreef, kocht ik er een nieuwe bij (Me & My Icecream), een lief, licht roze kleurtje. Hier komt later deze week of anders volgende week een artikel over online. Ik begon deze steeds vaker te dragen, ook al ben ik normaal een grotere fan van wat opvallendere kleurtjes. Ik kreeg hier toch ontzettend veel complimentjes over. Dat lichte stond me dus kennelijk wel goed, en dat vond ik zelf ook wel! Vooral in de zomer heb je toch al een soort 'glow' over je heen, of je nou echt bruin bent of niet, en dat zorgt er voor dat veel make-up eigenlijk niet nodig is. Lichte lipgloss vond ik dus wel een goed idee deze zomer!

Ik ging dus naar het Kruidvat om er nog twee te kopen. De actie twee voor €3.00 was er nog, dus dan wou ik die tweede niet laten liggen. Ik had al helemaal bedacht welke ik wou kopen: My Favorite Milkshake en Candybar. Dat waren de rustige, nude-achtige kleurtjes die ik nog niet had. Dan zou ik alleen de kleur Kiss Kiss Kiss nog moeten kopen, maar dat kwam dat later wel. Maar natuurlijk , hoe kan her ook anders, waren niet alle kleurtjes er meer. En laat dat nou nét Candybar en Kiss Kiss Kiss zijn. Natuurlijk kocht ik My Favorite Milkshake wel, maar over de tweede gloss stond ik nog wel even te twijfelen. uiteindelijk koos ik voor een gloss uit de xxxl Nudes lijn. Eigenlijk niet omdat ik die lipglossen fijn vond (want ik had er nog helemaal geen ervaring mee), maar vooral omdat het gewoon een mooi, rustige kleurtje was. Toen ik ín de bioscoop was en moest wachten tot de film begon, kon ik het eigenlijk niet laten om de kleur al even uit te proberen. Voor ik het wist was de verpakking open en zat de lipgloss op mijn lippen. wauw! serieus, wat is deze lipgloss mooi!



De kleur heet Nude Kiss en behoort nu al tot mijn favorieten. De gloss geeft een hele mooie glans met een heel subtiel kleurtje. echt super mooi! Ik laat jullie de gloss zien in nog een aantal foto's:

Belofte van Essence

De applicator
Swatch op mijn hand zonder iets er onder
swatch op mijn lippen

De kleur is dus echt NUDE! voor mij wel even wennen, omdat ik eigenlijk nog steeds wel een beetje de knalkleurtjes gewend ben.. toch vind ik het wel erg mooi en ben ik écht heel blij met deze lipgloss!
De houdbaarheid is echt verbazingwekkend goed! Zelfs na het eten zat de lipgloss nog prima op mij lippen! Het bijzondere aan deze lipgloss zijn toch wel de glittertjes. echt zo pretty!

Toch is het nog steeds mijn bedoeling om Candybar en Kiss Kiss Kiss van de Stay With Me lijn te gaan kopen. Deze kleurtjes zullen voorlopig nog even op mijn verlanglijstje blijven staan want ik wil proberen voorlopig zo min mogelijk beauty gerelateerde producten te kopen. Niet omdat ik het niet wil, maar omdat ik al zo ontzettend veel heb en mijn oude producten een soort van 'opnieuw wil ontdekken'.. Ik weet wel zeker dat ik me hier never nooit aan kan houden, maar toch ga ik mn best doen om minstens een week (hé, je moet ergens beginnen!) niks te kopen.
Daarbij komt ook dat deze twee glossjes eigenlijk niet echt te vinden zijn bij de Kruidvat in Almere, dus ik ga nog op zoek, maar voorlopig ben ik nog lang niet uitgekeken op deze producten =)

Deze lipgloss kost €1.79 en is vekrijgbaar bij de grotere filialen van het Kruidvat met een extra schap.

Houden jullie meer van nude kleurtjes of juist meer van knalkleurtjes?

Liefs, Britt


Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten