Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



vrijdag 29 juli 2011

Essence en Catrice vernieuwen opnieuw het assortiment!

Zoals je al aan de titel van deze post kunt zien, gaan Catrice en Essence opnieuw hun assortiment vernieuwen. althans, er gaan weer een hoop producten uit en die kun jij nu kopen met 50% korting!
Dit vind ik zelf wel erg jammer, niet dat het met 50% korting is natuurlijk, maar wel dat er een paar hele mooie producten uit gaan!
Een lijst met alle producten die eruit gaan kun je vinden op PinkyPolish in dit artikel. Ik ga hier niet de hele lijst in plakken, want dat is gewoon onzin. maar hieronder zal ik wel de producten neer zetten die ik zelf heb. Als je van één van deze producten nog een review/swatch, kun je dit aangeven in de comments. Ik zal hier dan zo snel mogelijk (als het lukt deze week nog) een artikel over online zetten. Veel van deze producten stonden namelijk nog in de planning om online te komen, maar dan moet er nu echt even vaart achter komen, haha =)



Hieronder vindt je dus de producten die ik heb. Waar ik al artikelen over heb geschreven, staat een link bij!

Catrice:
Ultimate Nail laquers:
020 MAN Go Tango
160 Sweets For My Sweets
170 I Scream Peach!
240 Sold Out Forever
250 I Sea You
350 Hip Queens Wear Blue Jeans
390 Easy Peast Lemon Squeezy!
510 Bye Bye Birdy
530 Up In The Air

Colour Show Lipgloss
050 Purple Reign

Essence:
Multi Dimension:
39 Spicy
42 Dress to Party
56 Princess Rule
57 Love Of Pink
61 Blue Lagoon

Zoals je ziet heb ik niet ontzettend veel van de producten.. maar er is ook niet echt iets waarvan ik het echt persee moet hebben. hieronder nog even een paar foto's zodat je een beetje kunt zien wat welke kleur is en beter kan bepalen waarvan je eventueel nog swatches wilt zien!

van links naar rechts: Princess Rule, Spicy, Blue Lagoon, Dress To Party, Love Of Pink


Purple Reign

Van links naar rechts: Bye Bye Birdy, East Peasy, lemon Squeezy!, Up In The Air, Sold Out Forever, I Sea You!, Sweets For My Sweets, I Scream Peach, Hip Queens Wear Blue Jeans, MAN, Go Tango.


Sorry voor de slechte foto's haha, heb ze 's avonds gemaakt met geen geweldige belichting =$

Van de producten waar jullie nog een review/swatch van willen zien, zal ik die, als jullie het even melden bij de comments, zo snel mogelijk maken en online zetten. dus laat even bij de comments achter naar welk product jullie nog benieuwd zijn!
Verder vraag ik me eigenlijk wel af wat jullie van het opnieuw vernieuwen van het assortiment vinden. Althans, ik weet eigenlijk niet of het echt vernieuwen wordt, want ik weet niet zeker of er nieuwe producten komen, al neem ik aan van wel hoor! Ik vind het ontzettend jammer dat deze producte eruit gaan! maar ach, hopelijk komen er binnenkort weer nieuwe beautys in het schap te liggen.

De producten zijn nu dus te koop met 50% korting. Na augustus 2011 zullen deze producten niet meer terug komen in het schap en kun je ze dus ook niet meer krijgen. Catrice en Essence is verkrijgbaar bij het Kruidvat.

Liefs, Britt

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten