Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



maandag 1 augustus 2011

Essence My Skin Caring Cleansing Wipes

Een tijdje geleden hebben jullie in dit artikel mijn eerste ervaringen met de Essence My Skin lijn. De producten bevielen (en bevallen me nog steeds) erg goed. Ik riep al dat ik uiteindelijk álle producten wel wou hebben, en eigenlijk ben ik ook bang dat dat uiteindelijk dus ook gaat gebeuren. Ik heb twee nieuwe producten, de Refreshing Toner en de Caring Cleansing Wipes, en ze bevallen me allebei super. Vandaag lezen jullie over de Caring Cleansing Wipes, binnekort komt er een artikel over de Refreshing Toner online!

Ik wou al een tijdje reinigingsdoekjes hebben om in mijn kluisje te leggen op school. Als het dan regende en ik kwam met een uitgelopen, verzopen katten-gezicht op school aan, kon ik het tenminste even fatsoenlijk bijwerken. Geen idee dus waarom ik de doekjes kocht in de vakantie.. Misschien omdat ik soms gewoon te lui ben om make-upremover op een watje te doen, maar vooral omdat ik ontzettend nieuwsgierig was naar de andere producten van Essence My Skin.
De doekjes worden in twee varianten verkocht, de Refreshing Cleansing Wipes en de Caring Cleansing Wipes. Door de regen zou ik toch al verfrist zijn, dus dat vond ik een beetje onzin, maar ik koos vooral voor deze variant omdat ik de geur combinatie (bamboo & pomegrante) heerlijk vind.







Een pakje bevat 25 doekjes, en kost €1.69. Dit is echt supergoedkoop want je betaald nog geen 7 cent (!) per doekje.

Op het pakje zelf staat veel informatie, ik heb van deze tekst foto's gemaakt, zodat ik het niet helemaal over hoef te typen =). sommige teksten zijn in het engels en in het duits, in het bijschrift zal ik dit even zo goed mogelijk vertalen.

Verwijdert effectief vuil en waterproof make-up. Zacht en vocht inbrengend. 

hier zit al een sticker op met de Nederlandse tekst =)

Granaatappel extraxt is rijk aan antioxidanten en beschermt de huid. Bamboo heeft een ontstekkingremmende werking.

Voorspelt veel goeds dus! de doekjes zijn vrij dik, wat ik zelf erg fijn vind. Hierdoor gaat het doekje niet snel kapot en is het ook makkelijker om met het doekje de make-up van je gezicht af te halen.


De doekjes zijn echt ontzettend fijn. ik ben hier echt ontzettend positief over! De make-up gaat echt makkelijk van je huid af en na het gebruik van het doekje is je huid ook écht zacht. Superfijn dus!

Het enige nadeel aan de doekjes is toch wel een beetje de verpakking. Het sluiten van de verpakking is niet handig, omdat er altijd wel een beetje lucht bij komt. Hierdoor drogen de doekjes snel uit en is het dus niet héél lang houdbaar. Ik knijp zelf altijd de lucht eruit, maar houd er wel rekening mee dat dit even kan duren...

De doekjes zijn te koop bij het Kruidvat en voor een pakje van 25 doekjes betaal je €1.69.

De My Skin lijn van Essence heeft een aparte site, dus niet op de site van Essence zelf. Hier wordt wel naar verwezen, maar de site van My Skin apart vindt je hier.

Liefs, Britt

Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking: