Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



vrijdag 26 augustus 2011

Catrice: Absolute Eye Colour Duo - Pink! Pink! Pink!

Helllooo!

Vandaag weer een review voor jullie! Ik heb gekozen voor een Absolute Eye Colour Duo van Catrice in de kleur Pink! Pink! Pink!, en ja, die is dus roze =)

Dit product stond al een tijdje in de planning om te reviewen, en vandaag besloot ik om maar gewoon is te kijken of ik m mooi op de foto kreeg. de foto's zijn niet geweldig gelukt, maar ik laat jullie toch dit product zien vandaag.




de meeste van jullie weten wel dat ik echt van Catrice hou. Ik kwam er alleen achter dat ik de laatste tijd meer over Essence schrijf qua budgetmerk. Ik heb echt geen idee hoe dit komt, maar ik vermoed dat ik gewoon onder de indruk ben van de 'vernieuwde' kwaliteit van Essence. Over het algemeen vind ik Catrice betere producten hebben, maar de laatste tijd vind ik Essence een stuk fijner geworden! Niet fijner dan Catrice, maar gewoon als merk fijner.
Dit oogschaduwduo van Catrice sprak me aan omdat het zo roze is. Yes, I know, it sounds weird! Maar ik hou gewoon van roze omdat het vrij makkelijk te combineren is. Ik hou van opvallende kleuren, zoals jullie wel weten, soms een hele lichte look met nude kleuren, maar eigenlijk zit er altijd wel een klein accentje roze in.
Ik werd verliefd op de donkerroze kleur, omdat ik de glitter zo geweldig vond, en de licht roze kleur was gewoon makkelijk te combineren.
Toch is deze oogschaduw een beetje achterin beland en gebruik ik hem eigenlijk amper. Waarom? geen idee. Hieronder vind je nog een foto van de kleuren en daarna zie je swatches. De kleuren hebben er alleen voor gekozen om geweldig *not* op de foto te gaan, dus die foto's zijn een beetje slechte kwaliteit, en de kleuren zijn niet perfect zichtbaar, excuse me!



Ik begin met een vrij wazige foto, maar hierop is het pigment wel het beste te zien.


Op de volgende foto is het pigment iets minder goed zichtbaar, maar de glitters in de donkerroze kleur, iets beter.



De twee kleuren links is met basis, rechts is zonder.
uhm, tja. je ziet het misschien wel, zonder basis zijn deze kleuren gewoon niet zo goed gepigmenteerd. ik wil het niet persee heel slecht noemen, want dit is maar een veeg, het is wel opbouwbaar. Met een basis zijn de kleuren al een stuk mooier en overtuigender, de glitters in de donkerroze kleur komen vrij goed naar voren (al had ik gehoopd dat er iets méér glitters in hadden gezeten) en de lichte kleur is gewoon lichtroze en mat, daar valt niet heel veel over te zeggen.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben echt wel tevreden over dit product. De kleuren zijn echt heel mooi op te bouwen, maar met een veeg zijn de kleuren gewoon nog niet heel goed gepigmenteerd. Voor de prijs (€3.79) heb  je wel gewoon twee fijne oogschaduws.
Wel echt een must is een basis. Ik gebruik zelf de basis van de Hema, en die bevalt me goed (artikel komt binnekort online!). Met een basis zijn de kleuren goed gepigmeteerd en echt mooi! Op de foto's zijn de kleuren niet heel overtuigend, maar in het echt vind ik ze wel iets mooier. de combinatie van de kleuren is heel mooi en ook leuk dat er een shimmer en een matte kleur in het duo zit!

De kleuren zijn mooi, absoluut, maar ik vind het het fijnst om de kleuren te combineren in een andere look. Dan vind ik het gewoon iets extra's geven aan de look, en twee kleurtjes voor één look vind ik zelf iets te weinig. de kleuren zijn goed op te bouwen, maar zoals ik al zei vooral met een basis eronder. De kleuren komen niet goed over op de foto's (I blame the sun that wasn't there!), maar ik hoop dat jullie nu een beetje een kleine indruk van de kleuren hebben.
ik hoop dat het morgen, of verder op in de week, een beetje mooier weer wordt. Ik zal dan opnieuw de kleuren swatchen en als die foto's beter gelukt zijn, zal ik ze even toevoegen aan dit bericht.

Sorry voor de slechte foto's!

De Absolute Eye Colour Duo's van Catrice zijn verkrijgbaar bij het Kruidvat en kosten €3.79.

Liefs. Britt

edit::

Nieuwe foto, en een stuk betere kwaliteit! =)


Follow my blog with Bloglovin