Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



donderdag 4 augustus 2011

Dag/nachtcreme met Aloë Vera van De Tuinen

Ik begin te merken dat ik de laatste tijd véél artikelen plaats over huidverzorgings-producten. Het is zomer, en dan draag ik eigenlijk sowieso wel minder make-up, minder om over te schrijven dus! Binnekort komen er wel meer weer make-up-artikelen aan, dus 'stay tuned' =)

Het product waar ik jullie vandaag over vertel is wel echt geweldig, in mijn ogen tenminste. Een aantal van jullie zal liever een duurder product hebben, een aantal liever een goedkoper product. Nier dat ik nu wil zeggen dat dit product zo ontzettend duur is, maar laten we het er op houden dat dit een beetje de middenweg is. Nu ik erover nadenk is het eigenlijk helemaal niet zo duur, het is namelijk een dag én nacht creme, hierdoor zou je de prijs (€7.49) eigenlijk door twee kunnen delen. Multifunctioneel dus!
Deze dag en nachtcreme is van De Tuinen en komt uit de aloë vera lijn.




Ik ga er gewoon eerst is flink wat foto's tegen aan gooien! =)


veel tekst op het potje! Weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent =)

Inhoud
De dag/nachtcreme bevat dus aloë vera en groene thee. veel anti-oxidanten dus die de huid beschermen.
De producten van De Tuinen zijn, altijd, ontzettend natuurlijk en bevatten dus ook geen kleurstoffen en conserveringsmiddelen.
De creme is voor alle huidtypen en is dus ook voor 'iedereen' geschikt. De creme trekt ontzettend snel in je huid en je huid voelt echt ontzettend zacht aan na het gebruik. Je merkt wel tijdens het gebruik dat de creme heel voedend is, je huid voelt echt fijner aan en de geur is ontzettend fijn.

Voor mij is dit wel een creme die ik echt vaak gebruik en ook echt heel erg tevreden over ben. De substantie is best wel dun, maar dit is niet vervelend en het zorgt er ook voor dat de creme snel in je huid trekt. Je huid voelt echt fijn en goed verzorgt aan!

Deze dag én nachtcreme kost €7.49 voor 50 ml en kun je kopen bij De Tuinen. Als er geen filiaal van De Tuinen dicht bij jou in de buurt zit, kun je de creme ook altijd hier bestellen.



Liefs, Britt
Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten