Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



maandag 29 augustus 2011

Review: Sleek High Shine Lipgloss Kinky

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een review/artikel heb geschreven over een lipproduct, in de zin van een lipstick of een lipgloss, of een lipbalm (zonder kleur dus). En ik heb jullie in dit artikel om mijn producten van Sleek te reviewen en te laten zien. Jullie hebben inmiddels looks gezien met mijn palettes van Sleek (Monaco en Curacao), maar er zijn nog steeds producten waar ik nog niet over geschreven heb! Vandaag wil ik jullie mijn lipgloss van Sleek laten zien, die ik toen ook meebesteld heb. Ik vind dat er vrij weinig over de lipgloss van Sleek wordt geschreven, dit was dan ook de reden waarom ik er één bestelde. Ik werd sowieso verliefd op de kleur, maar ik was gewoon benieuwd naar de lipgloss zelf! De lipgloss die ik kocht komt uit de High Shine Lipgloss collectie. De kleur heet Kinky.

Vanaf vandaag doe ik het een beetje anders met het blog. Normaal liet ik eerst een foto van het product zien, maar ik ga vanaf nu eerst een swatch foto laten zien. De komende tijd zal ik wat meer dingetjes veranderen aan het blog, gewoon om te kijken of het bevalt! ik zou het wel heel fijn vinden als jullie daar je mening over geven, dan kan ik er mee doorgaan, of het weer veranderen, het moet natuurlijk voor jullie wel fijn zijn om te lezen!
De 'eerste' verandering is dus eerst een foto van het 'resultaat' in plaats van eerst een foto van het product!





De kleur heet dus Kinky en zoals je ziet is het best een heftige kleur. Hij lijkt heel rood, maar heeft een hele mooie roze ondertoon. Ik ben zelf niet zo'n fan van rode lipgloss en lipstick, maar door de roze ondertoon vind ik deze net kunnen. Op de één of andere manier staat het me gewoon niet als het te rood is. Ik draag liever een roze kleur (of tegenwoordig een nude kleur) dan knalrood.
Deze lipgloss is niet té rood, dus deze draag ik wel gewoon, maar wel met een hele rustige ooglook.

voordat ik verder praat over de gloss, laat ik jullie eerst nog even de verpakking zien, en natuurlijk nog een swatch op mijn hand.





De lipgloss van Sleek bevat vitamine E. Dit zorgt ervoor dat de lipgloss voedend is en dus extra verzorgend voor je lippen. De gloss voelt best 'zwaar' aan als je hem aanbrengt, de gloss is namelijk vrij dik. Hier moest ik in het begin wel een beetje aan wennen, maar dit is geen vervelend gevoel. Je raakt heel snel aan het gevoel gewend en de lipgloss plakt ook niet heel erg. De kleur pakt goed uit, heel snel ook, en is dus echt heel dekkend. Bij mij blijft de gloss ook echt heel lang zitten. als ik gewoon ga eten en doe alsof ik geen lipgloss opheb (dat werkt bij mij beter, dan let ik er minder op), zit het er na het eten gewoon nog op en ziet het er nog goed uit! Ik hoef dus niet meer meteen na het eten, mn lipgloss bij te werken en dat vind ik echt superpositief!

Eigenlijk ben ik heel erg tevreden over deze lipgloss. ik draag hem niet heel vaak, maar dat komt voornamelijk omdat de kleur vrij heftig is en ik dat niet altijd mooi bij mezelf vind staan. Ik wil vaak liever de nadruk op mijn ogen leggen omdat ik daar wat meer kanten mee op kan (en omdat ik stiekem best tevreden ben met mijn ogen). Toch denk ik dat ik m wel vaker ga dragen de komende tijd. School begint weer bijna, en als ik dan een keertje geen tijd heb voor een mooie, uitgebreide ooglook, is een mooie lipgloss wel een perfecte uitkomst!

De lipgloss van Sleek kost normaal €4.95, maar bij www.boozyshop.nl kun je de lipgloss voor €2.50 bestellen. Naast deze kleur zijn er nog 7 andere kleuren, dus ik denk dat er voor iedereen wel wat leuks bij zit!

Kennen jullie de lipgloss van Sleek al?

Liefs, Britt

Follow my blog with Bloglovin