Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



zondag 28 augustus 2011

Review: The Body Shop Showergel Satsuma

Vandaag heb ik weer een review van een showergel voor jullie!
Jullie weten waarschijnlijk wel dat ik een tijdje geleden naar Roermond ben geweest. In Roermond is een outlet winkelcentrum. ja, ik weet het, die is er ook in Lelystad en dat is toch iets dichter bij mijn huis (ik woon in Almere). Maaaaar, in Lelystad hebben ze geen outlet van The Body Shop. En daar wou ik nou precies naartoe! The Body Shop is zo'n winkel waar ik gek op ben, het merk is geweldig, maar de prijzen liggen net iets boven mijn budget (yes, I love budget!). En outlet, I love it! Ik was eigenlijk van plan om een bodybutter te kopen, tot ik erachter kwam dat de prijzen gewoon de prijzen van de Sale zijn. De body butters waren dus €10.-. Nee, dat is niet duur, maar wel als ik me bedacht dat ik thuis nog twee whipped body creams van de Rituals heb staan. dit is eigenlijk ook een bodybutter, dus ik vond het een beetje onzin om er dan nog één te kopen. Wel nam ik een showergel mee (en een parfum, maar dat komt later).Vandaag vertel ik jullie wat meer over deze showergel!



De showergel die ik mee naam, heeft de geur van Satsuma. Ik kende de geur nog helemaal niet, maar toen ik de geur rook, was ik verkocht. Het ruikt echt heel lekker! de geur is vergelijkbaar met de geur van manderijn maar is toch heel anders. Ja, ik weet het het klinkt heel vaag, maar het is gewoon een soort citrusachtige geur. De geur lijn zit niet in het vaste assortiment, maar met de sale is deze geur er wel vaak.
Zoals je ziet is de douchegel oranje, de fles is doorzichtig en de gel is dus echt oranje! Op zich is dat niet heel vreemd, je wordt er niet oranje van, dus who cares?
over de verpakking zelf kan ik niet veel vertellen, het is gewoon een hele simpele fles zonder te veel poespas. Ik heb een fles van 400 ml en deze was €5.00. Dit zijn volgens mij de gewone sale-prijzen, maar dat zijn dus de standaard prijzen in de outlet.

Laat ik maar gaan vertellen over de douchegel zelf. De gel is vrij zuinig in gebruik, ik vind het qua gebruik vrij vergelijkbaar met de doucheschuim van de Rituals. Het schuimt ontzettend goed en snel en je hebt hierdoor weinig nodig voor je hele lichaam. De geur is echt overwhelming. Hier schrok ik de eerste keer dat ik het gebruikte wel van. De geur overheerste de hele badkamer en ook toen ik een halfuur nadat ik onder de douche vandaan kwam weer de badkamer in liep, rook de hele badkamer nog naar mijn heerlijke douchegel. De geur blijft ook echt een tijdje goed zitten, maar is niet overheersend. Als je parfum draagt, komt de geur van je parfum er nog wel boven uit, en dit is wel prettig.
De douchegel is dus heel zuinig in gebruik en de geur is heel fijn. Verder is de douchegel heel voedend en dat merk je heel erg op je huid. Het voelt fijn aan en na het douchen is je huid ook echt zacht.

Ik ben heel tevreden over deze douchegel. Eigenlijk heb ik niet echt minpunten aan de gel kunnen ontdekken, al ben ik wel een klein beetje bang dat ik de geur aan het einde van de fles een beetje zat ben. Dan kan ik natuurlijk gewoon even tussendoor een andere douchegel gebruiken, dus dit zie ik niet echt als een minpunt. De douchegel is superlekker en ik ben echt heel echt blij dat ik deze heb gekocht!
ik denk/weet zeker dat ik vanaf nu vaker douchegel van The Body Shop ga kopen. gewoon niet meer denken aan de prijs, want dat is ie zeker waard! Sowieso €5.00 is geen geld voor deze douchegel!

De douchegel kost €5.- en heb ik dus gekocht in de outlet in Roermond. Er zit 400 ml in een fles, maar er bestaan ook kleinere flessen, volgens mij van 250 ml. deze kosten €4.-.
De substantie van de douchegels van The Body Shop is hetzelfde, dus als je een andere geur koopt, kun je die wel gewoon bij een gewone winkel van The Body Shop kopen. Voor een fles van 400 ml betaal je dan ongeveer €8.-.

Gebruiken jullie ook producten van The Body Shop en hebben jullie aanraders?

Liefs, Britt

Follow my blog with Bloglovin