Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



woensdag 3 augustus 2011

Essence LE: NATvenTURi​sta

50's Girls Reloaded ligt nog bij (de meeste) filialen van het Kruidvat, maar naast Ballerina Backstage die er nog aankomt, is de volgende al weer aangekondigt. De nieuwe LE gaat NATvenTURi​sta heten en zal naast make-up ook uit superleuke accesoires bestaan! Super natuurlijk om je look helemaal 'af' te maken! Qua kleuren zullen het voornamelijk aardse, natuurlijke tinten zijn. Misschien een beetje saai voor sommigen, maar wel heel goed te combineren natuurlijk!

In dit artikel laat ik jullie de make-up producten zien die er aan zitten te komen en een aantal van de accesoires!
Hier alvast twee van de accesoires die in de collectie komen. Na de klik vindt je meer producten, waaronder alle make-up.






Er komen om te beginnen drie baked eyeshadows. Deze gaan 01 Barefoot Through The Moss, 02 Mother Eart Is Watching You en 03 Chirp, Chirp! heten.



Ik ben zelf ontzettend gek op baked eyeshadow en ik hoop dan ook dat Essence hier echt goede producten van heeft gemaakt. Ben benieuwd! Ze zullen €2.78 gaan kosten.

Ook gelliners ontbreken niet in deze collectie. Er komen er twee in de collectie die €2.99 gaan kosten en de namen 01 Barefoot Through The Moss en 02 Mother Earth Is Watching You dragen. Ook een eyeliner kwastje is in deze collectie te vinden (€1.49)





De lippen worden in deze LE niet overgeslagen, maar je moet er geen lipsticks of heftige lipgloss in gaan verwachten. In deze LE zit een lipbalm, met drie verschillende kleurtjes in één blikje/doosje. De lipbalm geeft een mooie glans en is natuurlijk verzorgend, maar geeft ook een beetje kleur af in dus drie verschillende tinten. Het product zal 01 Outdoor Nudes gaan heten en zal €1.79 kosten.


Als blush komt er een blush-stain. Een product dat veel mensen misschien al kennen van de Papagena collectie van Catrice. Een blush-stick dus die in één kleur verkocht gaat worden (01 You're My Dragonfly, Sugar) en €2.29 zal kosten.

voor de nagels komen er twee verschillende producten. Om te beginnen komen er vier nagellakjes. 01 You're My Dragonfly, Sugar, 02 Mother Earth Is Watching You, 03 Barefoot Through The Moss en 04 Chirp Chirp. €1.79.






Als tweede zijn er nail fashion stickers. Hier is Essence eerder mee gekomen en dat was geen groot succes, dus ik hoop dat ze nu verbeterd zijn. Er komen twee designs 01 Tree Time en 02 Flower Power en zullen €1.99 kosten.




Als laatste laat ik jullie nog een aantal accesoires zien. Hiervan zijn nog geen prijzen bekend en ook is niet bekend of ze bij alle Essence-verkooppunten verkocht gaan worden.







Super cute toch?

NATvenTURi​sta zal vanaf september 2011 verkocht worden bij het Kruidvat.

Liefs, Britt



Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten