Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



zaterdag 27 augustus 2011

EOTD: It's still summer..

Vandaag heb ik weer lekker zitten 'spelen' met make-up! Ik wil het niet echt spelen noemen, want ik wist wat ik wou. ik wou heel graag een mooie look maken met mijn Sleek-palette. Jullie hebben al een look gezien met het Monaco palette, vandaag heb ik een look voor jullie met het Curacao palette. Dit palette bevat alleen maar knallende, opvallende kleuren. Het kon eigenlijk bijna niet dat dit een opvallende look werd, en als ik naar buiten kijk, dan is de zomer tenminste nog ergens te vinden!
De look bevat veel groen tinten. Normaal vind ik dit niet zo mooi staan bij mezelf, maar gek genoeg ben ik best tevreden over het resultaat. Dit is een look die ik wel vaker maak, maar eigenlijk nooit echt zo. Meestal gooi ik er nog wat roze tegenaan, maar vandaag koos ik voor iets specialers en spectaculairders, namelijk oranje. Oranje kan heel mooi staan bij mensen met blauwe ogen, omdat het het blauwe meer uit je ogen haalt. Maar daar botst het, ik heb geen blauwe ogen. Althans, dat heb ik wel. Maar ik heb ook groene ogen. En bruine ogen. Tja, ik heb moeilijke ogen, dat weet ik nou wel, want ik heb echt álle kleuren erin zitten. Maar het is niet alleen moeilijk, het is ook heel bijzonder, soms een beetje vreemd, maar vooral heel leuk om te hebben. Ik kan echt minuten lang naar mijn eigen ogen kijken om te ontdekken wat nou de hoofdkleur van mijn ogen is. Ik weet het nog steeds niet.
Goed, ik zal jullie eerst maar is de look laten zien!




Zoals jullie op de fot hierboven zien heb ik de kleuren opzich vrij rustig gehouden. ik heb de kleuren niet heel ver omhoog gewerkt, hier heb ik oranje gebruikt, maar ik heb onder mijn oog een lijntje met blauwe oogschaduw getrokken. Dit geeft een extra effect aan de look en vind ik zelf echt heel mooi geworden. Mijn oog lijkt een stuk groter!
hieronde zie je een foto van het palette dat ik heb gebruikt. De kleuren waar een kruisje in staan, hebn ik gebruik voor deze look.


Naast deze kleuren heb ik ook nog één kleurtje uit het Monaco palette gebruikt, maar dit is gewoon een hghlighter. Het lichtste kleur uit dat palette is voor mij echt een mooie highlighter en deze heb ik dan ook in deze look gebruikt. De kleur heet Bamboo en degenen die het palette zelf hebben, zullen het wel met me eens zijn dat dit echt een hele mooie highlighter is.

Met mijn ogen dicht stelt de look niet heel veel voor, maar om jullie toch een idee te geven van hoe de look is opgebouwd:



Nog een foto van de look met ogen open:


De overige producten die ik voor mijn ogen gebruikt heb zijn:
* oogpotlood van een onbekend merk
* liquid eye-liner van Sleek
* Atomic Volume mascara van de Sephora

Ik vind de look zelf goed gelukt. Ik ben er echt tevreden over en de foto's vind ik de look ook best goed zichtbaar. Dat groene staat beter dan ik had verwacht en ik ben nu nog blijer met mijn Curacao palette!

Gebruiken jullie opvallende kleuren in jullie ooglooks of gaan jullie liever voor nude tinten?

Liefs, Britt



Follow my blog with Bloglovin