Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



zaterdag 20 augustus 2011

NOTD; Catrice Dirty Berry, maar dan net even anders.

Ik heb echt te weinig tijd. Door mijn Tiener Toer, waarvan ik gister de laatste dag had, ben ik veel weg geweest en bestond de rest van mijn tijd uit plannen, plannen en nog eens plannen. vandaar dat ik vandaag alweer een NOTD voor jullie heb. Gewoon omdat dit niet zo heel veel tijd kost.

Vandaag een keer geen crackle, maar wel een andere trend. Zoals jullie misschien wel weten is matte nagellak, of een matte topcoat, op dit moment een trend. Chanel heeft een matte topcoat uitgebracht en die zie je vrij vaak voorbij komen. Ik heb zelf de matte topcoat van Catrice, die sinds de vernieuwing van het assortiment niet meer te krijgen is. Ik besloot om hem weer eens te gebruiken, maar dan over een andere lak van Catrice, namelijk Dirty Berry.

Hieronder heb ik eerst een foto van de kleur zonder matte topcoat, met een gewone topcoat.





Zoals je ziet is Dirty Berry een licht paars lakje met glitter 'all-over-the-place'. in bepaald licht is de lak heel licht holografisch en dit geeft natuurlijk een supergaaf effect. Mat zou de lak niet echt holo kunnen zijn, maar ik vond het wel de moeite waard om te proberen. Hieronder zien jullie het resultaat!


Zoals je ziet, absoluut geen glans en holo meer! ondanks dat vind ik het echt super mooi en een heel gaaf en apart effect geven. Ik moet er nog wel een beetje aan wennen, want het ziet er weer heel anders uit dan met een gewone topcoat. Ik heb wel over mijn gewone lak eerst een laagje gewone topcoat opgedaan, zodat het nog iets langer blijft zitten, gewoon als extra bescherming.

Ik weet nog niet wat ik mooier vind bij deze lak. Ik ben zelf wel tevreden oer het matte effect, maar of ik het nou echt heel veel mooier vind, weet ik nog niet. Ik ga in ieder geval nog wel een beetje experimenteren met mijn matte topcoat, gewoon om te kijken wat nou het mooist is als het mat is.

Dirty Berry is verkrijgbaar bij het Kruidvat voor €2.49.

Wat vinden jullie van matte nagellak en van deze combinatie?

Liefs, Britt


Follow my blog with Bloglovin