Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



maandag 8 augustus 2011

FOTD: For the first time..

Nadat ik al weer drie dagen, wat gaat de tijd toch snel, geen artikel online heb gezet, is het vandaag tijd voor iets wat ik nog nooit (!) heb gedaan. Ik hou er van om nieuwe dingen uit te proberen voor het blog maar meestal vind ik het toch wel een beetje eng. Zo heb ik een week of drie geleden een YouTube-kanaal geopend waar het de bedoeling mee is dat er binnekort filmpjes opkomen te staan die jullie dan hier ook kunnen bekijken. Er staan dus nog geen filmpjes op, maar als je wilt kun je je hier alvast abboneren op mijn kanaal. Zodra ik filmpjes ga uploaden, zal ik het jullie natuurlijk meteen laten weten.
Iets anders wat ik nog nooit heb gedaan is een FOTD/EOTD geplaatst. Eigenlijk heb ik geen idee waarom. Althans, ik ben niet echt fotogeniek en ik ben eigenlijk nooit echt heel erg tevreden met het resultaat. Sommige mensen/bloggers hebben gewoon veel meer skills dan ik, maar hé, ik ben pas 15! Het is natuurlijk logisch dat de bloggers en sommige andere beauty-gekken, gewoon 'beter' zijn met make-up dan ik. Ik moet het natuurlijk gewoon doen en leren, maar toch, er was iets dat me tegen hield. Nu dus wel, al stelt het niet echt iets voor. Het is een look die ik heb gemaakt met één van mijn Sleek-palettes, al een week of twee geleden.


Kijk verder voor meer foto's en voor de producten die ik heb gebruikt.


Zoals ik al zei heb ik de look gemaakt, die je op de foto niet geweldig ziet, met mijn Sleek palette. Ik heb er twee, Curacao en Monaco. Toen ik ze net had was ik helemaal weg van Curacao, de kleuren waren prachtig en ik kreeg er gewoon echt mooie looks mee. de laatste tijd pak ik toch steeds vaker mijn M onaco palette. De kleurtjes zijn iets rustiger en daarom ook wat draagbaarder.
op de foto's heironder laat ik apart mijn ooglook zien en welke kleurtjes ik heb gebruikt.


De kleurtjes waar een pijltje in staat, heb ik gebruikt voor deze look.


Zoals jullie dus al zagen, is dit niet echt een EOTD, maar meer een FOTD. De foto's zijn niet geweldig, sorry ik ben gewoon niet zo fotogeniek, maar ik wou jullie toch een keer een FOTD laten zien. Naast het Sleek-palette, heb ik de volgende producten gebruikt:

* Getinte dagcreme van de Hema in de lichtste kleur. ik draag eigenlijk nooit foundation omdat mijn huid daar niet zo goed tegen kan. Als ik dan toch een foundation-achtig effect wil, gebruik ik meestal deze dagcreme.
* Blush van Sleek in Pixie Pink
* Sleek liquid eyeliner (boven mijn oog)
* oogpotlood van een onbekend merk (op mijn waterlijn)
* Mascara van de Sephora (Atomic Volume)
* Essence Nude XXXL lipgloss in de kleur Nude Kiss

Niet veel dus, maar wat mij betreft toch wel een mooie, natural look. Heel draagbaar en eigenlijk niet zo heel speciaal. Toch vond ik de look wel mooi geworden en vond ik het wel de moeite waard om even met jullie te delen.


Zoals ik al zei, ik ben niet echt fotogeniek (al draai ik de woorden 'niet' en 'echt' liever om). ik ben eigenlijk nooit tevreden over mijn foto's en zal ze dan ook eigenlijk amper, tot nooit online plaatsen. Ik deel mijn foto's meestal in mn hoofd in in 'mapjes'. deze foto's vallen ongeveer in de 'het kan er nét mee door-categorie'. Deze foto's, en dan voornamelijk de eerste foto, vind ik niet geweldig. kom op, ik ben gewoon té dicht bij de camera en de make-up is niet geweldig goed zichtbaar.
daarom zal ik hieronder nog twee foto's plaatsen van de look die misschien IETS beter zijn.



Ik ben wel van plan om meer FOTD te plaatsen, als jullie dat leuk vinden natuurlijk, en nog meer mijn best te doen op mijn foto's. Laat dus vooral in de comments weten of je vaker FOTD's wilt zien!

Wat vinden jullie van deze look?

Liefs, Britt

Follow my blog with Bloglovin

4 opmerkingen:

  1. Superleuk en mooi Britt! :) Ik draag trouwens ook nooit foundation hoor, want mijn huid kan er ook niet tegen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op de eerste plaats: je bent een hartstikke mooi meisje en ook op foto's is dat te zien! Ik snap het wel hoor, naar foto's van jezelf kijk je meestal veel kritischer. En je make-up skills zijn best al goed hoor! Ik denk niet dat veel meiden van 15 je dit nadoen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Ilse: Dankjewel! Mijn huid kan er opzich wel tegen, maar ik vind het gewoon niet fijn. mijn huid zorgt er namelijk altijd voor dat ik ontzettend snel vlekken in mn foundation krijg en dat is echt heel lelijk! ach, zonder vind ik het ook wel kunnen =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Maud: Ahh, dankjewel! ik moest echt bijna huilen van je reactie =$ superlief <'3 dankje!
    Ik ga er gewoon mee door en ik blijf oefenen en dan komt het (hopelijk) over een tijdje zover, dat ik mooiere en uitgebreidere looks kan maken. Ben sowieso bezig met een paar van jouw looks 'namaken' =), die zijn gewoon echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen