Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



dinsdag 9 augustus 2011

NOTD: Gosh Bubblegum

Niet alleen Catrice en Essence halen een aantal producten uit hun assortiment, ook Gosh haalt een bezem door de producten die verkocht worden. Niet net zoveel als bij de twee budgetmerken, maar het gaat hier voornamelijk oom nagellak. Ik had nog geen lakken van Gosh. Mijn moeder had er drie, ongeveer, maar voor de rest was het hier aardig Gosh-nagellak-loos. Toen ik een week of twee/drie geleden nog even met mijn zus in het Kruidvat was, besloot ze in één keer spontaan om er één voor mij en één voor mijn moeder te kopen. De lakken hadden dus 50% korting en zeker niet alle lakken gingen uit het assortiment. Voor mij kocht ze Bubblegum en voor mijn moeder nam ze Gasoline mee.
Bubblegum is een heel mooi in-your-face roze nagellakje en Gasoline in een glitterpaarse lak (die ik zelf wel wat weg vind hebben van Forget-Me-Not! van Catrice).

Vandaag laat ik jullie mijn lakje van Gosh dus zien.




zoals ik al zei, nog al in-your-face roze. Ik heb sowieso de laatste tijd nogal een 'crush' op lichtroze nagellak. ik weet niet waarom, maar ik vind het de laatste tijd gewoon heel mooi staan. vooral met iets kortere nagels vind ik het heel verzorgd  en eigenlijk heel rustig staan. Deze lak past dus ook echt goed in dat rijtje thuis en ik vind hem gewoon zó verschrikkelijk mooi. Bubblegum schijnt een favoriete nagellak te zijn van Gosh en ik ben het daar eigenlijk wel heel erg mee eens. De kleur roze is gewoon een creamy-lak en heeft dus geen shimmer. Maar eigenlijk heeft deze lak dat ook helemaal niet nodig. De dekking is opzich wel goed. Ik heb zelf drie laagjes op, maar met twee laagjes was de lak eigenlijk ook wel goed gedekt. Lichte lakken dekken over het algemeen natuurlijk minder goed, dus het is wel fijn dat deze eigenlijk maar twee laagjes nodig heeft.


Ik betwijfel of deze lak nog ergens te vinden is. Aangezien de lak hiervoor al nergens meer te vinden was, is het eigenlijk een wonder dat ie er nog was toen ik bij het Kruidvat kwam. Toch zou ik hem zeker meenemen als je hem nog ergens tegenkomt. Normaal kost de nagellak van Gosh €6.99, maar nu met de 50% korting betaal je er €3.49 voor.

Liefs, Britt
Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten