Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



dinsdag 30 augustus 2011

NOTD: H&M No Mambo Jambo

Vandaag laat ik jullie weer een swatch zien! in dit artikel liet ik jullie mijn eerste lakje van de H&M zien. Toen ik dit lakje kocht, nam ik er nog één mee. Deze kleur heet No Mambo Jambo en is een groene kleur met een blauwe shimmer. Deze kleur laat ik jullie vandaag zien, en ik kan alvast vertellen dat ik echt helemaar gek ben op deze kleur. Eerst een foto, na de klik vind je meer over deze nagellak!




Zoals ik al zei is No Mambo Jambo een groene kleur met een blauwe shimmer, al zit er niet alleen een blauwe shimmer in. Op de foto is de shimmer niet heel goed zichtbaar, maar dat komt vooral omdat de kleur echt onmogelijk vast te leggen is. Daarbij komt dat de lak heel glanzend is, al kan dat ook mijn topcoat zijn, waardoor je mijn weerspiegeling in de lak ziet.
De lak heeft net als Golden Treasure (de lak van de H&M die ik jullie eerder liet zien) een goede dekking, je hebt maar twee laagjes nodig voor een goede dekking. De droogtijd van de lak is ook echt heel erg goed! Ik vind de nagellak van Catrice al snel drogen, maar deze droogt nog sneller! Binnen een uur had ik mijn oude nagellak er af gehaald, basecoat op, nagellak op, topcoat op, en het was helemaal droog! Binnen een uur is dan niet maar één hand, nee, allebei mijn handen waren weer netjes van deze geweldige nagellak voorzien binnen dat uurtje! Dit had ik echt niet verwacht, maar het is natuurlijk wel helemaal geweldig!

Ik ben de laatste tijd bezig om wat nieuwe/andere functies op mijn camera te gebruiken en te ontdekken. Hierdoor ben ik op een andere manier foto's gaan maken en kan ik ook betere close-ups maken, zoals jullie in het artikel van gister hebben gezien. Ik kan nu beter swatches maken van bijvoorbeeld lipproducten, en ik vind het nu ook een stuk makkelijker om mijn ooglooks vast te leggen, waardoor ik wat vaker een EOTD kan plaatsen. Ik ben niet alleen andere functies gaan gebruiken, maar ik probeer ook op een andere manier mijn foto's te maken, door een andere hoek te kiezen of voor ander licht te kiezen.



Daarom heb ik vandaag nog een foto (hierboven) van deze lak voor jullie, maar dan een beetje anders. Ik zou het superleuk en heel fijn vinden als jullie in de comments vertellen of jullie het leuk vinden om vaker een extra foto bij een NOTD te zien, op een andere manier dan van boven vast gelegd. Je ziet de kleur dan op een hele andere manier, en ik vraag me af of jullie het fijn vinden om de lak ook op deze manier te zien! Laat het me dus vooral weten bij de comments!


Ik vind de lakken van de H&M heel erg fijn en ik denk dan ook dat ik zeker nog wel meer lakken van de H&M ga kopen. De lakken kosten €3.95 en zijn verkrijgbaar bij de filialen van de H&M met een cosmetica schap. De lakken kun je ook bestellen bij de H&M webshop (klik hier).

Wat vinden jullie van dit kleurtje?

Liefs, Britt
Follow my blog with Bloglovin