Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



donderdag 25 augustus 2011

LE: Catrice Bohemia

In de post van iets eerder vandaag, vertelde ik jullie al dat ik weinig tijd heb gehad deze vakantie. Veel dagjes weg, die vrij last minute gepland werden. De dag van te voren plan je alles nog even, de dag zelf ben je natuurlijk weg en de dag erna ben je dood op. Zo is het ongeveer alle dagen gegaan bij mij en ja, dan zijn er alweer drie dagen weg. Vanaf vandaag komen er als het goed is geen last-minute dagen meer, dus heb ik gewoon weer alle tijd en energie om heel veel te bloggen. Verwacht dus minstens elke dag een artikel online! als je het een beetje makkelijker wilt volgen wanneer er een artikel online komt, kun je me volgen met Bloglovin. Onder aan elke post staat een linkje vanaf waar je me kunt volgen en aan de zijkant, in de sidebar, staat ook een button. Ook zou ik het leuk vinden als je me volgt via Twitter. Ik tweet namelijk ook altijd als er een nieuwe post online staat, Bloglovin is vaak wat langzamer, dus dan kun je de artikelen al eerder lezen! Mijn twitter-account vindt je hier.

Vandaag weer een leuke preview voor jullie! Catrice heeft nu de LE Modern Muse, maar de volgende staat alweer gepland! De collectie gaat Bohemia heten en zal in oktober en november te krijgen zijn.




Bohemia zal, zoals de naam eigenlijk al zegt, bestaan uit etnische en opvallende kleurencombinaties. Hierbij kun je denken aan kleuren als oranje, bruin en roodtinten en kobaltblauw.

Ik begin gewoon meteen met het laten zien van de komende producten!

Als eerst heeft Catrice vier Absolute Eye Colour Mono's. Het zijn vier diepe, intense kleuren en ze zullen €2.79 per stuk gaan kosten.

C01 My Home Is My Sand Castle

C02 Yes, You Tan!

C03 Bring Me Terra Copper!

C04 Be Indiglow!
Een nieuw product dan! Althans, voor mij. Catrice komt met een Loose Powder Eyeliner. Een gewone eyeliner dus, maar dan in poedervorm. Ik ben hier heel benieuwd naar! Het product komt er in twee tinten en zal €3.49 gaan kosten.


C01 Be Indiglow!

C02 Nap In The Shade
Ook bevat de collectie een mooie bronzer. De bronzer is naamloos, maar de prijs is €3.99

Ook de lippen worden niet overgeslagen. Catrice komt met mooie lipgloss in vier kleuren. Adviesprijs: €3.79.


C01 My Home Is My Sand Castle

C02 Yes, You Tan!

C03 Bring Me Terra Copper!

C04 Looking Sunkissed

Als laatste zijn er nog een antaal nagellakjes, vier om precies te zijn. De lakjes zullen, zoals we gewend zijn van Catrice, €2.49 gaan kosten.

C01 Yes, You Tan!

C02 Bring Me Terra Copper!

C03 Looking Sunkissed

C04 Be Indiglow!

Bij elke LE van Catrice wordt ook een filmpje gemaakt. een korte, sneak peak, waarin je het idee van de collectie wordt laten zien. Er komen een aantal looks voorbij en het leek me wel leuk om dit filmpje een keer te laten zien in het blog:




Persoonlijk vind ik dit echt een mooie collectie, niet alle producten staan meteen op mijn wishlist, maar er zijn zeker wel een paar producten die me aanspreken. De verpakkingen zien er super mooi uit en ook de namen vind ik weer helemaal geweldig!

Wat vinden jullie van deze LE? en welke producten willen jullie proberen te bemachtigen?

Liefs, Britt

Follow my blog with Bloglovin