Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



woensdag 17 augustus 2011

NOTD: H&M Golden Treasure

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een artikel online heb gezet. Nee, ik kom niet met smoesjes, want ik had écht geen tijd. Ik heb van mijn ouders samen met mijn zus een Tiener Toer gekregen. Dat houdt in dat je voor €40,- 4 dagen onbeperkt door Nederland kan reizen met de trein. Mijn zus en ik hebben er al 3 dagen opzitten en vrijdag is onze laatste dag. We zijn eerst naar de Efteling geweest, daarna naar Dierenpark Emmen en we zijn een keertje wezen shoppen in Amsterdam. Vrijdag gaan we nog een keer winkelen, maar dan in Roermond.
In Amsterdam heb ik niet heel veel gekocht, dus vandaar dat ik geen shoplog maak. Geen aparte, exclusieve merken zoals MAC en Inglot, maar gewoon H&M, New Yorker enz.
Vandaag laat ik jullie wel iets zien wat ik heb gekocht in Amsterdam, namelijk een nagellakje van de H&M. Ik had nog geen ervaring met deze lakken, maar ik was op zoek naar de groene kleur No Mambo Jambo. Eigenlijk moet ik toegeven dat ik amper bij de H&M kom, ik ben qua kleding toch iets meer met de New Yorker en de cosmetica had ik nog nooit geprobeerd. In Amsterdam ben ik serieus bij 4 H&M's geweest en bij de laatste waar ik was (op de Kalverstraat), vond ik eindelijk alles wat ik wou hebben. Bij deze hadden ze namelijk het hele cosmetica assortiment en daar werd ik dus wel blij van! Bij een andere H&M  was ik al wel een paar nagellakjes tegen gekomen, en daar had ik ook al een kleurtje meegenomen. Dit was de kleur Golden Treasure en vandaag heb ik hier een swatch van en de kleur met een laagje Black Shatter!




 Golden Treasure is dus een goude kleur, zoals de naam eigenlijk al zegt. De lak heeft naar twee laagjes nodig om helemaal goed te dekken, en de droogtijd is ontzettend goed, ongeveer vergelijkbaar met de droogtijd van Catrice.


Het enige nadeel wat ik aan deze lak vond, is dat hij nogal strepen trekt. Dit is opzich niet heel opvallend, maar het is natuurlijk wel jammer! Dit is denk ik ook de reden waarom ik koos om er een laagje Back Shatter van O.P.I. over heen te doen. Niet omdat de nagellak niet mooi was, want ik denk dat je het streperige een stuk minder zal krijgen door iets rustiger te lakken (ik was een beetje ongeduldig) en na de topcoat was het ook al een stuk minder. Het valt dus best wel mee, maar ik had nu ook gewoon zin in iets spercialers dan alleen maar een lak.




Ik vind het echt een mooi, apart effect geven! Let bij de laatste foto vooral op de glittertjes die je ziet waar het een beetje wazig is. Dit kreeg ik niet helemaal goed op de foto, maar ik hoop dat het er zo toch nog een beetje uitkomt.

Ik ben ontzettend tevreden met mijn nagellak van de H&M! Dit is ook mijn enige goude lak en ik vind het eigenlijk best mooi staan!

De nagellak van de H&M kost €3.95 en is te koop bij de filialen van de H&M waar ze een cosmetica schap hebben.

Wat vinden jullie van deze kleur? en hebben jullie nog aanraders wat betreft de nagellak van de H&M?


Liefs, Britt

ps. als jullie toch nog willen zien wat ik in Amsterdam heb gekocht, laat het me dan even weten bij de comments!

Follow my blog with Bloglovin