Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



donderdag 25 augustus 2011

Little update

Hallo lieve lezers!

Even snel een korte update. De laatste tijd heb ik weer veel te weinig artikelen online gezet. Ik heb weinig tijd gehad omdat ik veel dagjes weg ben geweest deze vakantie die best wel last-minute waren gepland. Dit is echt een hele korte update, want ik wil alleen even zeggen dat er vanaf vandaag als het goed is weer elke dag een artikel online komt. In elk geval vanmiddag komt er een artikel online, dus hou het blog in de gaten!

Hebben jullie nog leuke ideetjes voor artikelen? laat het me weten bij de comments!

Liefs, Britt


Follow my blog with Bloglovin