Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



dinsdag 2 augustus 2011

NOTD: Even Jaguars Worship The Sun

We hebben er even op moeten wachten, maar gister scheen die toch echt. Wat was de zon weer eens lekker (mag ook wel op 1 augustus)! Ik ben meteen mijn nagellak*stash* ingedoken om een vrolijk, zomers kleurtje voor op mijn nagels uit te kiezen. Oranje is toch wel 'dé kleur van deze zomer', dus het zal misschien geen verrassing dat ik voor een knal-oranje kleurtje koos. In dit artikel vertelde ik jullie al welke lakken van China Glaze mijn favorieten zijn van deze zomer, de hele Poolside lijn. De kleurtjes zijn gewoon supergaaf omdat ze neon zijn en dus lekker opvallen! Ik koos voor de oranje kleur uit de collectie, Sun Worshipper, maar vond de kleur alleen toch een klein beetje saai. Daarom koos ik voor mijn toch wel lievelingsvariatie op gewoon nagellak, gewoon een laagje crackle-topcoat er overheen!




Onder de oranje kleur heb ik een laagje witte lak aangebracht. Dit omdat de neonkleuren dan beter uitkomen, als je dit niet doet, is de kleur niet heel goed dekkend. Dit hoef niet een perfecte witte kleur te zijn, ik heb zelf Princesses Rule van Essence gebruikt. Dit is een heel licht wit kleurtje met, als je maar één laagje gebruikt, alleen maar heel lichte glittertjes. Het maakt dus niet heel veel uit wat voor lak je er onder doet, maar zorg er wel voor dat de kleur zo licht mogelijk is. Alleen een basecoat is niet genoeg!
De kleur Sun Worshipper is een neon kleur, die mat opdroogt. Ik heb op de foto's drie laagjes op. Daarover heen heb ik Black Shatter van O.P.I. gebruikt. Om toch nog een glanzend effect te krijgen en om je 'nailart' langer te kunnen dragen, kun je er nog een laagje topcoat opgedaan (zoals ik ook heb gedaan).
Hieronder nog een paar foto's van het resultaat.


Het resultaat heeft iets van een jaguar weg, wat ik zelf echt heel erg mooi vind. Op deze manier is het oranje nog opvallend, maar toch is het nog een beetje rustiger als wanneer je de oranje lak gewoon apart draagt.
Vinden jullie het resultaat mooi geworden? En dragen jullie deze zomer ook oranje, of is dat niet voor jou weggelegd?


China Glaze kost €5.95 en is onder andere hier te bestellen.

Liefs, Britt

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten